marți, 10 noiembrie 2009

Cercei dintr-o seara de iarna

Visam ca venise iarna, o pajiste acoperita de zapada imaculata, eu intr-o sanie trasa de cai. in lumina asfintitului. Aveam si o caciula din-aia de blana cu urechi, ca rusii, aveam parul lung, blond si ondulat....ups! de fapt, aia nu eram eu :((( mai degraba Sarah Jessica Parker, Carrie din SATC!!!...m-am bosumflat: ce cauta asta in sania mea, purtand caciula mea???
M-am trezit pe la 6 dimi, am taiat satinul, l-am topit, l-am dat cu sclipici si l-am pus la uscat, dupa care m-am intors la somn. Un comportament aproximativ somnambulic, stiu...
Pret: 15 ron
comanda: AICI
©un produs original Casa cu cadouri


Usori ca doua petale, dar vizibili la orice tinuta, cerceii sunt confectionati din satin, decorati cu sclipici si vopsea texturata. Pentru un model tot inflorit, dar cu mai multa greutate, vizionati si propunerea aceasta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu