marți, 14 septembrie 2010

Soare și dantele de septembrie. Sau invers?

Pur și simplu iubesc soarele de toamnă (ca să compenseze vara, toamna în Timișoara e drăguță). Azi viața se vede roz (pentru cei care au ratat evenimentul, la ediția Plai de anul acesta, Camarila culturală a găsit o metodă de a vedea viața în roz oricând: ochelarii de văzut viața în roz!).
Așadar, m-am molipsit și eu, ținând cont că m-am trezit fredonând: Viața e roz/Și roz este lumea toată/Buzele mele/Au gust de ciocolată....parcă așa era cântecul?
Nu sunt sigură. Nu-s sigură de multe lucruri, decât că, fiind totuși toamnă, rozul începe să fie mai stins. Și că arată mai bine cu un model ce imită dantela, dar într-un mod mai asimetric.

Top bumbac
Preț: 33 ron
Materiale: bumbac, elastan, vopsele textile impermeabile. Mărimi: S,M. Ideal pentru un bust de aproximativ 90 cm.

2 comentarii:

  1. Un premiu te asteapta pe blogul meu.
    O zi frumoasa, spor in toate si mii de bucurii!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur mult ca te-a inspirat / binedispus rozul nostru (deloc pal) :P

    RăspundețiȘtergere