sâmbătă, 4 februarie 2012

An nou, zapada si inceputuri

Anul ce a trecut a fost un an complicat pentru mine si familia mea, dar lucrurile grele s-au impletit cu cele faine, asa ca nu pot sa ma plang. Sfarsitul de an m-a gasit obosita, dar multumita ca am facut din toate cate ceva (desi nu pe toate cele care mi le-as fi dorit...). Decembrie a fost o luna efervescenta, cu multe proiecte, comenzi, cadouri, oameni noi si oameni vechi, interactiuni, batai de cap, bucurii, emotii amestecate...de toate pentru toti!
Asa ca eu una am respirat usurata ca s-a incheiat si mi-am dorit sa incep cu forte proaspete. Mai am inca restante la somn, la relaxare si la mesterit de cadouri, dar anul nou a inceput frumos.
Cu o portie de zapada si aer curat de munte.
Cu zapada cat muntele chiar la noi in oras :)
Cu bagat din nou in seama la tv, alaturi de Maria (Tikki Shoes), multumita Mihaelei Donosa, de la AnalogTV, una din televiziunile locale. Da, pot sa spun ca sunt o "mamica...de afaceri" :)


Cu chef de stat in casa, la un ceai cu prietenii, sau singura, cu muzica faina si cateva instrumente de pictat, cand copiii dorm. (Am terminat doua din desenele incepute in decembrie cel gri abia acum la inceput de februarie alb de nea...)


Cele din imagine se numesc Colindatorii si Sanius, Ecouri din Tara Copilariei. Pentru ca sunt inspirate din iarna copilariei mele, asa cum zicea Antoine de Saint-Exupery: "De unde sunt eu? Sunt din copilaria mea. Sunt din copilaria mea ca dintr-o tara".
Mai stiti cum era/e sa fii copil? Am redescoperit pe facebook- ce ironie, datorita scrisorii unei fetite, un fior de amintire, un fior de inocenta.


Ah, ce frumos ninge! Zapada asta a acoperit tot ce era urat si obosit, ramas de anul trecut. De sub patura de zapada ma astept sa rasara mladite noi, germenii promisiunilor unui an nou, un nou inceput.
Ah, ce frumos dorm copiii mei :) si eu stau pe aici la povesti in miez de noapte. Alba.

2 comentarii:

  1. Esti frumoasa.
    Mi-era dor de tine.
    Ai si un premiu de la mine. Vi si il iei de aici
    http://dpnori.blogspot.com/2011/12/blog-award-la-sfarsit-de.html

    Si te invit si la un giveaway (ca tot ai facebook) aici
    http://dpnori.blogspot.com/2012/02/giveaway-aniversar.html

    RăspundețiȘtergere