marți, 18 iunie 2013

Căsuța din pădurea adormită

Chiar dacă timpul a trecut și nimic n-am mai postat, să știți că nu am renunțat. Casa cu cadouri e mai plină ca niciodată...în special de copii (în special, ai mei, cu care cresc zi de zi, dar și ai altora, pentru care meșteresc zi de zi). De dorințe împlinite, semi-împlinite și în curs de împlinire. De oboseală, dar și de momente speciale. De creativitate, împletită adesea cu frustrarea că ziua nu are decât 24 de ore și nu pot face tot ceea ce îmi trece prin cap.
De aceea, am prioritizat. De lucrat, am mai lucrat, dar puteți vedea mai ușor pe Ceaslovul cu fețe (Facebook, that is...) decât aici.
Mă întorc cu forțe proaspete, dar tot limitate, să vă mai povestesc una, alta, să vă mai arăt câte ceva, să vă răspund la întrebări, să conversăm și -în principal- să vă transform cadourile din idee în realitate.

Bine v-am regăsit,

lectură plăcută!

Raluca,
proprietar Casa cu cadouri

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu