vineri, 10 decembrie 2010

Bețe decorative pentru Moș Nicolae (și pentru Crăciun)

Miroase a iarnă? La Timișoara, cu siguranță! A-nceput de ieri să cadă câte-un fulg/Acum a stat. Dar eu tot m-am bucurat. De la fereastra mea se văd acoperișurile încărunțite peste noapte și aerul e rece și dens, cu aromă de foc de lemne...
Am prins niște bețe numai bune de împodobit, mă așteptau aproape de casă, într-un pomișor tinerel dar smuls cu brutalitate de la locul lui. Le-am adoptat cu gândul să le fac un extreme makeover.
1.Primul pas: le-am îmbrăcat în servețele (tweed și damasc), cu tehnica decupajului.
2. Am mai adăugat fundițe festive (ce poate fi mai vesel decât o fundiță, două, pe ici pe colo?)- din resturile de șervețele și dintr-un material textil ce nu se deșiră.
3. Am înfășurat bețele pe ici pe colo cu fir de mohair pufos, pentru mai mult volum, că erau cam skinny.
4. Tot pentru volum am mai pus și niște norișori de vatelină. Dacă fundițele am preferat să le cos de bețe, pentru stabilitate, norișorii au fost găuriți și înfipți în băț.
5. Singurul lucru pe care l-am achiziționat special a fost un set de globulețe de ciocolată, cu ambalaje de îngerași. Le puteți vedea în poză, atârnând de norișori.

O parte din bețele decorative au fost deja împărțite prietenilor, în seara sfântului Nicolae. De, dacă n-au fost cuminți...
Celelalte cred că vor fi parte din decorul de Crăciun, poate îmi încerc și eu mâna pe un spray-painting. Îmi place să folosesc resursele deja existente pentru a crea un decor nou, ceva în genul poveștii Cenușăresei: din ceva banal să răsară ceva frumos.
Voi ce idei de decorații ați aplicat până acum cu succes?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu