miercuri, 6 aprilie 2011

Flori, fete, cadouri cochete

Am pregătit zilele astea și expediat unei bune prietene o broșă roșie ca focu, să-i atragă norocu :). Pentru că-i departe, ocupată și aglomerată, dar cred ca va fi mereu aceeași artistă, înflăcărată și pasionată, cu o inimă inocentă (de asta am ales roșu intens cu nucleu de mărgele albe perlate).

Și pentru că are o mândruță de fetiță ca o floricică, i-am pregătit și ei un set de floricele roz-verzui (broșă și agrafă de păr), să iasă în evidență pe stradă și în parc :).
Cine mai dorește, cine mai poftește, pentru propria persoană sau pentru o micuță domnișoară, să trimită frumușel un email pe adresa noastră (casacucadouri at gmail dot com) sau să arunce un ochi în magazin, în curând intră seria de accesorii de păr pentru micuțele cochete.

Un comentariu:

  1. Draga mia, LaMultiAni ptr printesa ta! Ii doresc o viata frumoasa frumoasa!
    Ne putem intalni cand vrei tu.
    Eu sunt in testari cu un Marsupi Plus. Mi-ar place sa ne-ntalnim sa il incerci su tu, sa-ti spui parerea...
    Si ptr ca veni vorba de purtatoare, pe facebook la Greenbaby se desfasoara un concurs. poti castiga un sling fix.

    RăspundețiȘtergere