miercuri, 13 aprilie 2011

Micuța domnișoară primăvară-accesorii de păr

Meșterind diverse accesorii pentru d-ne și d-re, am făcut eu câte ceva și pentru d-ra de fiică-mea. Mai o floricică, mai o fundiță, să se vadă că-i fetiță (pentru că cercei nu poartă).Dar n-am avut succes. Nici cu accesoriile cumpărate nici cu cele făcute de mine...
Și totuși am speranța că se vor găsi mici domnișoare cochete care să se bucure de această serie mică de accesorii de păr dedicate lor și primăverii: flori și funde pastelate, colorate, haioase și lucrate cu muuuult drag :).
Iată-le:
Boboc de trandafir

Floare de caprifoi


La firul ierbii

Narcisa galbena

În așteptarea daliei


Miez de margaretă


Prețul este unic: 25 ron
Le puteți rezerva pe email sau pe facebook- pentru prioritate, însă comanda se face în magazinul online Breslo. Mulțumesc pentru înțelegere.

O primăvară colorată!

Cu prietenie,
Raluca
proprietar Casa cu cadouri

2 comentarii: