joi, 8 august 2013

Buburuze plimbarete

Pe masura ce trece vara, adunam tot mai multe perechi de pantofiori si sandale purtate si raspurtate, dar de care fiica-mea inca nu se poate desparti. Asa ca sunt nevoita sa le reconditionez pe cate unele, cum sunt cele de mai sus.
Au fost niste papucei rosii simpatici de la Auchan, pe care plimbarile pe "moto" si joaca in nisip le-au zdrentuit destul (nu va pot arata poze, pentru ca am facut unele miscate...). Confortabili papucei, dar uratei. Pe scurt, am scos vopselele textile si cele 3D si m-am apucat de treaba.
Dupa ce i-am scos din masina de spalat (inca un factor care contribuie la uzarea lor, dar indispensabil pentru mine cand e vorba de incaltaminte textila), i-am lasat la uscat, am curatat toate elementele inutile- scame si o fundita care se scamosase si am dat drumul la pictat. Intai am folosit vopselele textile, care cer fixare la cald dupa vreo 48 de ore (timp in care se usuca bine). Abia la sfarsit folosesc vopselele 3d (Tulip), pentru ca nu se comporta bine sub actiunea fierului de calcat, deoarece nu sunt facute sa fie fixate la cald.
Si le-am lasat din nou la uscat, dar nu prea mult, ca dimineata le-a ochit fetita mea si le-a luat la plimbare.
The end :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu