joi, 1 august 2013

Un pic de mare nu strica nimanui

Sandale textile pictate cu culori impermeabile
..si cu siguranta nici sandalelor de copii nu le displace :)
In privinta ideilor pe care le pun in aplicare, poate sa ma contrazica oricine, doar cu fetita mea vad ca n-o scot la capat...In dimineata in care i-am prezentat noul design a stat cateva clipe pe ganduri: ceva nu-i era clar. Nu faptul ca le-am reconditionat pe bietele sandale dupa o purtare intensiva si entuziasta. Ci lipsa de simetrie. Iesirea din tipar :) Pe mine ma amuza, dar pentru ea era intrigant.
"-Mami, de ce e doar o barca?"
..."-Pentru ca...se misca pe valuri".
Nici raspunsurile mele nu sunt la inaltime, sunt tot...pe valuri. A insistat:
"-Dar nu poate sa fie doar una, nu poate sa se miste!"...
Si cam aici ne-am impotmolit cu negocierea. Ideea mea mi s-a parut doar mie geniala. Nu-i prima oara si cu siguranta, nici ultima. Pentru fiica-mea o pereche de pisici jucause e mult mai admirabila decat o barca ce migreaza de pe un papuc pe altul si lasa in urma niste pescarusi...Mai avea vreun rost sa insist si ca e vaporas?
Important e ca sunt din nou purtate, la fel de intensiv, dar poate mai putin entuziast.

2 comentarii:

  1. very cosy blog :) your idea of one ship was very good, but kids are clever and often their questions are surprising :) I invite you to my blog :) best wishes. Ania :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Thank you, Ania. You're right, kids can be surprising, that's the thing that gives me an additional motivation to make stuff for kids-it's a mutual thing. I will make myself time to read your blog in English, the pictures already caught my eye :)
    Best wishes,
    Raluca

    RăspundețiȘtergere