miercuri, 21 octombrie 2009

Cadou pentru Oana M.


Pe Oana am cunoscut-o pe Breslo si i-am admirat creatia pe care a inscris-o in concursul "Made in Romania" organizat de Casa cu cadouri impreuna cu Breslo (din pacate, pozele nu mai sunt disponibile pe site, sa vedeti si voi). Pentru ca ne-a placut ingeniozitatea si realizarea, am decis sa-i acordam si noi un premiu, un produs realizat in conformitate cu dorintele ei.
Oana a ales o brosa, ne-a dat indicatiile si iata ce a iesit. Astazi pachetelul a plecat spre Tg. Jiu, asteptam cu nerabdare sa il primeasca si sa ne spuna cum i se pare :)

2 comentarii:

  1. Cum sa mi se para altfel decat minunata??!!!
    Multumesc din suflet, Raluca, brosa este superba, nu i-am putut da drumul din palma, am simtit efectiv caldura cu care a fost creata! Mi-a placut totul, mesajul, cartea de vizita si mai ales ambalajul pictat manual (pe care l-am pastrat, atat de drag mi-a fost!)Te pup si iti doresc mult spor la creatii si inspiratie!
    Cu drag, Oana (Simina) :)

    RăspundețiȘtergere
  2. nu pot decat sa ma bucur! tare!
    mai ales ca si tu esti o creatoare de frumuseti...:) it makes my joy bigger

    RăspundețiȘtergere