duminică, 18 octombrie 2009

Accesorii speciale pentru fete curajoase

Cele trei zile petrecute la Serbarea Culturala handmade nu au trecut fara folos, prietena mea Oana (alias KARA) mi-a servit drept inspiratie si model (si reclama pe viu :) ) pentru niste accesorii de par tare flu-flu si cu care mi-am ocupat mainile, printre picaturi.
Prima zi, o voaleta de tul prinsa cu un trandafir mare negru, numa' buna pentru aparitiile ei in concert (de exemplu, pentru cel de sambata viitoare, in InVog). Am mers pe stilul vintage, inspirata de vestimentatia ei, ca accesoriul de par sa poata fi o buna completare.
Al doilea accesoriu- daca tot ne-am deschis apetitul pentru vintage, o palariuta cochetica, decorata tot cu insertii de tul, si cu cateva alune pe post de margele, impodobite apoi cu sclipici. Purtabila tot la ocazii care presupun tinute fancy-nancy (si lumini artificiale, de noapte sau chiar reflectoare de scena, cum e cazul KAREI). Trebuie sa spun ca este "clientul" meu ideal, pentru ca e deschisa la idei, stie ce vrea si are curaj sa poarte lucruri noi. Si m-a inspirat teribil si felul in care se costumase :).
Iar ultimul, dar nu cel din urma accesoriu (cu siguranta o sa-i fac atatea incat o sa aiba de asortat si la ...pijamale!) a fost o bentita decorata in stil country, mai casual, sa se poata purta pe timp de zi, la outfituri mai putin pretentioase. Trei flori din combinatie de carouri alb-rosii si jeans, prinse frumos cu putin tul alb si margele negre lucioase. O incantare pentru ochi :)
Si o ultima insemnare pentru cele care si-au exprimat interesul sa poarte astfel de creatii: puteti fi sigure ca vor fi unice, pentru ca ne inspiram mult din personalitatea celei care vrea sa le poarte si rezultatul final trebuie sa fie zambetul de multumire de pe fata ei. :) Parol!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu