sâmbătă, 31 octombrie 2009

Brățară de blană (eco) Happy Beige

                                                                                                                                                    Pret:25 lei

Trebuie să recunosc că am început să dârdâi zilele astea și mi-am reluat relația de prietenie (silită) cu hainele groase. Ce nu îmi place să văd pe străzi în zilele astea cu cer înghețat și lumină rece sunt hainele de culori închise, posomorâte, în loc de propuneri vestimentare colorate, care să atragă veselia!
Noi ne-am gândit la câte ceva, propuneri de combatere a frigului într-un mod șic găsiți
în colectia noastra anti-frig, la care mai adăugăm o brățară de blană artificială bej, cu șnur verde împletit și ciucuri pufoși. 
Ca și încălzitoarele de gât, se poate asorta cu una din broșele Happy Green. Et voila!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu