luni, 26 aprilie 2010

Coolhunting la BlogTrip Timişoara

Pentru mine, bloggerii sunt o specie interesantă, demnă de studiat şi de analizat (notă: eu nu sunt bloggeriţă, candidez la titlul de "divă digitală" :P). Mie mi se părea că  majoritatea sunt mai interesanţi în mediul online decât în realitate, dar- ca să nu promovez nişte prejudecăţi (alta era că "bloggerii nu se îmbracă prea cool" :P ) am hotărât să îi cunosc "live". În Timişoara- şi în toată ţara, există o comunitate tot mai mare şi mai vie de bloggeri, aşa că merita să îmi fac timp să-i întâlnesc. La BlogTrip Timişoara, care s-a ţinut sâmbătă la Hotel Boavista am petrecut cele mai drăguţe 5 ore din ultima săptămână.
Nu am să vă povestesc cine a venit şi ce s-a vorbit-au fost oameni interesanţi şi pasionaţi, găsiţi lista aici, pe blogul lui Bobby Voicu, a.k.a capul răutăţilor. Eu m-am uitat şi la ambalaj, nu doar la conţinut. Şi trebuie să menţionez pălăria lui Ovi Sîrb, un blogger timişorean care pe alocuri scrie cam spurcat pentru gustul meu, dar căruia îi dau nota 10 pentru pălărie.De fapt, pentru felul în care o foloseşte ca să îşi promoveze brandul personal. La fel, nota mare şi pentru consistenţă: pălăria se regăseşte în mai multe locuri, de la identitatea vizuală a blogului până la jumătatea lui, Corina, care a fost şi ea prezentă la BlogTrip Timişoara, asortată cu una asemănătoare:). Bravos.
Acest gen de pălărie- fedora hat- a fost popular în mai multe perioade, iar acum e din nou pe val (n-aş putea spune că pentru mult timp, pentru că a fost preluat şi imitat cam mult deja). Diferenţa este în primul rând la calitate- feriţi-vă de imitaţiile ieftine din magazine gen "totul la 10 ron"- am văzut că îi ispitesc pe mai ales tinerii muzicieni. Nu zic că trebuie musai cumpărată de la Zara sau Bershka sau altele de gen: dacă găsiţi una în stare bună la secondhand, go for it. Şi bineînţeles atitudinea mai face diferenţa: fedora trebuie purtată cu aplomb.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu