sâmbătă, 24 aprilie 2010

Cum a fost la Troc ADhoc 2

A fost fain. Un soare bland, multi oameni pe terasa la Papillon, masute incarcate de obiecte care de care mai fistichii. Unele vintage, unele handmade, unele haioase. Masti, rame, fotografii, zorzoane, carti, cd-uri, indieni si cowboy, hainute, o teza pe o coala A4, o poza cu Enrique Iglesias (pe asta il dadeau la schimb cam pe orice...)E uimitor ce gasesc oamenii de adus la schimb :) ...
Multe aparate foto , priviri curioase, un strop de timiditate, microfoane si reporteri, trecatori curiosi. Ecouri in presa locala, bineinteles.
Mi-a placut sa vad ca, fata de prima editie, s-a mai dezghetat atmosfera dar preconizez ca va fi cu adevarat "hot" abia pe la a 4-a editie. Asta in conditiile in care trocul nu promoveaza atat schimburi de obiecte, cat tranzactiile sociale. Mie asta mi se pare scopul lui primar si de aceea m-am implicat alaturi de fetele de la Cloud Factory. Se pare ca mai e putin de asteptat, daca si prietenii pe care ii invit sunt de acord sa vina, sa aduca si sa schimbe diverse obiecte, dar...."trebuie sa si vorbesc?"...No comment. Asa a fost si cu Freecycle pana l-am facut sa mearga, deci nu-mi fac griji.
Ce-am avut si ce-am primit? Eu am dus o "lampa" din sare nu stiu de care, din soiul care se comercializeaza cu pretextul ca ionizeaza aerul...nu stiu, nu am inteles bine. Ideea e ca nu o foloseam si nu se mai potrivea cu decorul. Am primit in schimb o pereche de cercei semiluna de la Ana Teodorescu si o salopeta funky, una din primele experimente vestimentare ale Mihaelei Cretescu. So cool :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu