duminică, 14 februarie 2010

Avem filmulet si ne plimbam cu taxi

Nu neaparat in aceasta ordine :)
Firma inTAXI Media este un canal modern de publicitate out-of-home- care include taxi advertising. Prin amabilitatea lor, participand la o campanie lansata pe Facebook, am primit o luna de promovare in taxiurile partenere pentru Casa cu cadouri. Pentru cei interesati, gasiti mai multe detalii AICI.
Filmuletul e prima animatie de promovare pentru Casa cu cadouri si e facuta de prietenul nostru Alex Imparat (e bine sa ai prieteni imparati, pardon!... talentati, nu-i asa? :P ). Vi-l aratam si voua, cum sa nu? (Pe filmulet, ca de la Alex nu am cerut inca acord sa pun link spre fotoblogul lui.)

3 comentarii:

  1. Love it! Si blogul si filmuletul e super, super super, super! Bafta cu revista online! Tocmai am aterizat pe articolul cu trocul si ma pregateam sa vin vineri, cand mi-am dat seama ca e vorba de Piata Unirii din Tm, nu din Bucuresti. Asa-i? Faina figura de tampitica as fi facut. Well, va salut si va urez din nou bafta cu revista, e un pas mare si important pentru comunitatea handmade autohtona.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim de aprecieri, Doua Maini Dibace :)
    Da, trocul se tine in Timi, dar poate aud cei de la Freecycle Bucuresti si preiau si ei ideea :)

    Te asteptam si pe la Atelier, cu comentarii si pareri.

    Cu prietenie,
    Raluca
    proprietar Casa cu cadouri.

    RăspundețiȘtergere